استاد دانشگاه آزاد بوشهر پژوهشگر برتر شد

دکتر سید احمد حسینی کازرونی پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی دانشگاههای آزاد اسلامی سراسر کشور شد.

 عضو هیات علمی و استاد ادبیات دانشکده تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بوشهر در سومین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

 

 

حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی کشور خطاب به دکتر کازرونی ضمن تقدیر از مقام علمی وی نوشته است: انتخاب جنابعالی را به عنوان پژوهشگر برتر گروه علوم انسانی در سومین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی (جشنواره فرهیختگان 94) ارج نهاده امیدوارم با تلاش و کوشش روزافزون شاهد آن باشیم که این دانشگاه به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی نام گرفته است سهم بالایی در توسعه جایگاه علم و فناوری کشور داشته باشد.

پیش از این و در هفته بوشهر از دکتر سید احمد حسینی کازرونی به عنوان چهره ماندگار استان بوشهر تجلیل شده بود.

سید احمد حسینی کازرونی استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است که تا امروز قریب به نیم قرن تدریس می کند.

او اکنون به عنوان مدیر گروه دکتری زبان و ادبیات فارسی و تدریس در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری با واحد بوشهر همکاری می کند.

از کازرونی در عرصه مقالات علمی پژوهشی وتخصصی تا کنون بیش از یکصد مقاله درفصل نامه ها، مجلات و نشریات معتبر دانشگاهی و وزارتی و سازمانی چاپ و منتشر شده است.

بیش از 15 مقاله تخصصی درخصوص استان بوشهر در کتاب « بوشهر، شهر آفتاب و دریا» و 46 مقاله پژوهشی در کتاب « روزگاران»  از او چاپ و منتشر شده است.

همچنین بیش از 60 کتاب در گروه ادبیات و علوم انسانی توسط دانشگاه یا ناشران کشوری از دکتر کازرونی چاپ و منتشر شده است.