آغاز بکار سومین مدرسه فوتبال خیریه کشور در بوشهر

سومین مدرسه فوتبال خیریه کشور با نام مدرسه فوتبال خیریه ستارگان با حضور شماری از مسئولان و علاقه مندان به این رشته ورزشی در مجموعه ورزشی اداره بنادر و دریانوردی بوشهر آغاز به کار کرد.

اولین و دومین مدرسه خیریه فوتبال کشور از سوی فرزندان محمد مایلی کهن بازیکن سابق تیم ملی در کشور راه اندازی شده است.

مدیر مدرسه فوتبال خیریه ستارگان بوشهر در حاشیه این آیین گفت: در مرحله نخست 50 فوتبال آموز بین سن های هفت تا 12 سال از خانواده های بی بضاعت و ایتام زیر نظر مربیان این مدرسه آموزش می بینند.

 

میثم وفایی در گفتگو با ایرنا افزود: تمامی مربیان مدرسه فوتبال خیریه ستارگان بوشهر در این کار نیک سهیم شده و بطور رایگان به امر آموزش فوتبال آموزان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه علاقه مندان به رشته فوتبال در این مدرسه از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی معرفی شده اند بیان کرد: تمام لوازم ورزشی بازیکنان بطور رایگان تهیه و در اختیار آنها قرار گرفته است.

وفایی با تقدیر از کسانی که در راه اندازی این مدرسه خیریه مشارکت داشتند گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز برای فراهم کردن زمین چمن مورد نیاز این مدرسه اعلام همکاری کرده است.

وی ادامه داد: 'جی جی بوفون' دروازه بنام تیم فوتبال ایتالیا در اوج سال های بازی خود با کارکردن در کارگاهی درآمد حاصل از کار خود را به افراد نیازمند اهدا می کرد و همین امر ایجاد انگیزه ای شد تا برای راه اندازی مدرسه فوتبال خیریه ستارگان بوشهر اقدام کنم.

وفایی گفت: اکنون خرسندم که با مشارکت دوستانی نیک اندیش توانستیم این مدرسه را راه اندازی کنیم و امید است با این کار استعدادهای نهفته در فوتبال بوشهر را که به دلیل مشکل مالی عرصه ای برای نمایش خودشان ندارند به جامعه فوتبال معرفی کنیم.