درخشش رزمی کاران بوشهر درمسابقات بین المللی مدافعان حرم

سرپرست تیم اعزامی فدراسیون ورزش های رزمی استان بوشهر به رقابت های بین المللی گفت: رزمی کاران دشتستانی نماینده این استان درتیم منتخب کشوری موفق به کسب 10 مدال طلا درمسابقات بین المللی فدراسیون ورزش های رزمی سال 2015 جام مدافعان حرم در تهران شدند.

علی فروغی درگفت وگو با ایرنا، افزود: این مسابقات با شرکت 18 کشور 26 و27 آذرماه در تهران برگزار شد که 14 نفر از استان بوشهر به نمایندگی در تیم منتخب کشور در این دوره از مسابقات شرکت داشتند.
وی اضافه کرد: این مسابقات به میزبانی تهران در سالن شهید شیرودی در سه سیستم مبارزه، هنرهای فردی و کاتا برگزار و کشور ایران در مجموع به مقام قهرمانی رسید.
فروغی بیان کرد: در مجموع 14 نفر بازیکن استان بوشهر عضو تیم کشوری موفق به کسب 10 مدال طلا، دو نقره و دو برنز شدند.
وی از حمایت های دانشگاه علوم پزشکی، پارس جنوبی و هیات های ورزشی رزمی استان بوشهر تقدیر کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان گفت: امروز قهرمانان رشته رزمی این شهرستان که در مسابقات بین المللی فدراسیون ورزش های رزمی با عنوان مدافعان حرم درتهران برگزار شد، خوش درخشیدند.
نادر آزاده افزود: این ورزشکاران دشتستانی به نمایندگی از استان بوشهر به این مسابقات اعزام شدند.
وی بیان کرد: در این مسابقات 18 کشور آسیایی واروپایی شرکت داشتند که قهرمانان استان بوشهر عضو تیم منتخب کشوری 10 مدال طلای این مسابقات را کسب کردند و سرجمع مدالهای طلا ومقام های ملی ورزشی شهرستان دشتستان در سال جاری اکنون به 155 مقام می رسد.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان و 250 هزار نفر جمعیت در 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است./ج