تجلیل از فرهیختگان استان بوشهر

 

دبیر کمیته هنری و ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه دیدار با استاد صغیری گفت: ما در بنیاد هدفمان ارج نهادن بزرگان و پیشکسوتان فرهنگ، هنر و ورزش استان بوشهر و حمایت از استعدادهای ورزشی و هنری است و در این زمینه برنامه‌های خاصی داریم.

نادر آزاده با بیان اینکه استاد صغیری از مفاخر فرهنگ و هنری ایران زمین و از بزرگان حوزه تئاتر و سینمای کشور است که افتخارات زیادی برای این استان آفریده است، افزود: به پاس خدمات ارزنده استاد صغیری به خدمت ایشان رسیدیم تا از وی تشکر کنیم.

مسئول کمیته هنری و ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی افزود: این بنیاد از سال ۱۳۸۴ با هدف حمایت از دانش آموزان و دانش آموزان نخبه و نیازمند شروع به فعالیت کرد و اکنون در حوزه‌های فرهنگی و ورزشی نیز ورود کرده است.

در این دیدار استاد صغیری نیز با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد در استان بوشهر افزود: یقیناً حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نخبه هم استانی اقدامی مهم برای رشد و تعالی علم در استان است.

وی افزود: فرهنگ و هنر استان بوشهر نیز بیش از همیشه نیاز به حمایت دارد که سازمان‌های مردم نهاد و مراکز غیردولتی می‌توانند در این زمینه راهگشا و پیشرو باشند.

در دیدار اعضای کمیته فرهنگی، ورزشی بنیاد رشد و اندیشه سازندگی استان بوشهر با استاد صغیری لوح تقدیری به امضای مهندس اسماعیل تبادار مدیر عامل بنیاد به ایشان تقدیم شد.

 

فیلم تجلیل از نویسنده و کارگردان بوشهری